Szkoła Podstawowa nr 2 im. Adama Mickiewicza w Wiśle zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony sp2wisla.edu.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez przedsiębiorstwo Stebel Consulting. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marka Michalika – mejlowo marek.michalik@sp2wisla.edu.pl lub telefonicznie +48 33 855 37 63.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Alicja Pieszka – Dyrektor Szkoły,
- Adres: ul. Biała Wisełka 6 43-460 Wisła,
- mejl: dyrektor@sp2wisla.edu.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Siedziba Szkoły Podstawowej nr 2
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na miejscu nie mamy wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
- Miejsca parkingowe Miejsca parkingowe znajują się bezpośrednio przed wejsciem do budynku.
- Przystanek autobusowy znajduje się 300 metrów od szkoły.
- Dojście do szkoły jest wybrukowane.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
-
Szkoła ma szerokie na 140 cm dwuskrzydłowe drzwi wejściowe bez progu.
- Bezpośrednio z przedsionka jest zapewniony dostęp do szatni, sekretariatu i dalszej części pomieszczeń usytuowanych na parterze, do których można dostać się przez szerokie dwuskrzydłowe drzwi bez progu.
- Brak w budynku toalet przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
- W budynku nie posiadamy windy.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla.
- Szkoła jest wyposażona w informację o kierunkach i drogach ewakuacji w formie wizualnej, ale brak oznaczenia dróg w formie dotykowej i głosowej.
- Szkoła posiada procedury ewakuacyjne, pracownicy są przeszkoleni.
- Ze względu na usytuowanie sekretariatu na parterze, bezpośrednio przy wejściu, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą załatwić większość spraw.
- Wyznaczono osobę, która może pomóc osobie niepełnosprawnej w poruszaniu się po terenie placówki.